Recenzie pentru filmul Aquaman

Amber Heard … Mera
Willem Dafoe … Vulko
Patrick Wilson … King Orm
Nicole Kidman … Atlanna
Dolph Lundgren … King Nereus

Sinopsis:

Legenda spune că, într-o zi, un nou rege se va ridica pentru a uni lumea de la suprafata cu cea din adancuri. Arthur s-a antrenat toată viaţa. S-a antrenat să fie războinic. Să fie cel mai bun. Dar nu e un lider. Jumătate fiu al pământului, jumătate atlant, aparţine ambelor lumi. Şi tocmai de aceea e cea mai bună alegere. Pentru că Atlantida a avut mereu un rege. Acum are nevoie de mult mai mult: de un erou.

Trailer:

Recenzie:

În sfârşit, în sfârşit, în absolut şi complet sfârşit aşteptarea a luat şi ea sfârşit şi Aquaman, sau cum îmi place mie să îl numesc ”Filmul din universul DC care ne-a produs anxietate din cauza aşteptării şi aşteptărilor” a ajuns pe marile ecrane Româneşti. Şi spoiler la review, este bun! Nu, este mai mult ca bun. Este atât de bun ca cea mai mare greşeală pe care cineva o poate face în legătură cu filmul ăsta este să îl compare cu oricare dintre filmele Marvel. Am făcut asta jumătate de film. Mă uitam şi mă gândeam, “hmm, e ca Thor Ragnarok, dar parcă are şi ceva din Black Panther în plot, dar stai că e o lume mai deosebită şi seamănă cu Guardians of The Galaxy” şi atunci am decis să mă opresc. A fost cea mai bună alegere şi sper să fie şi cea pe care orice persoană care merge să vadă filmul ăsta să o facă: să nu îl compare cu nimic. Nici măcar personajul de aici să nu-l compare cu Aquaman din Justice League.

În regia lui James Wan, filmul, acţiunea, tonul, personajele, lumea, muzica şi absolut tot ce ţine de pelicula asta sunt la un nivel de comicbook impecabil. Este o odisee cu cadre ample, scene epice şi o aventură pe măsura cea a regelui Arthur, şi filmul e o vagă paralelă cu povestea aia, dar asta contează mai puţin. Combină perfect aventura cu story-telling-ul, atât pentru a mişca înainte plotul cât pentru a completa cu lucruri esenţiale din trecut.

Chiar avem şi “birth of a supervillain” şi se încadrează perfect în acţiune. Riscul pe care şi l-a asumat Wan cu filmul este abordarea părţii Sci-Fi, părţii subacvatice care este foarte CGI heavy. Şi a ieşit victorios. De asemenea avea toată greutatea universului DC în spate cu filmul ăsta, dacă va fi bun sau nu, şi de acolo a ieşit victorios. Tot filmul este grandios şi dacă universul DC, cu celelalte filme, vor urma acest model sau acest stil, garantat vor avea succes.

Sursa:  movienews.ro

Categorii

Comentează Filmul sau Episodul